Webshop Groeiverhalen

Webshop Groeiverhalen

Home
Archive
About
Shampoo Bars: van groen pionieren naar merk voor de massa
Toen nog niemand vaste shampoo kende, creëerden zij zelf de vraag. Nu zet Shampoo Bars de stap naar een breder publiek. Met een rebranding, maar vanuit…
Sep 2 • 
Andy Vinkenborg

August 2025

Waarom staan influencers te springen om samen te werken met LAB?
Begonnen als lokale verfwinkel, groeide LAB uit tot hét voorkeursmerk voor interieurliefhebbers. Waar liefde voor je product, scherpe keuzes en…
Aug 7 • 
Andy Vinkenborg

July 2025

Wat jij kan leren van Sohome's obsessie voor klantbeleving & techniek
Sohome groeit al jaren structureel door, zelfs als de markt dipjes kent. Hun succesformule? Extreme klanttevredenheid + alles zoveel mogelijk…
Jul 10 • 
Andy Vinkenborg

June 2025

Zo behaalt en behoudt Cloudpillo bizarre groei: 36 miljoen in 4 jaar
Een onderscheidend product, continue focus op het (uit)bouwen van een merk en vooral: er elke dag alles aan doen om een beetje beter te worden. Zo…
Jun 5 • 
Andy Vinkenborg

May 2025

Van Bol tot Brand: zo bouwt Miss Jules duurzaam een merk
Van bijverdienste op Bol naar een sterk merk met een missie. Miss Jules groeit duurzaam met de focus op de lange termijn, een ijzersterk product en…
May 8 • 
Andy Vinkenborg
1

April 2025

Van ingeving op reis tot miljoenenbedrijf: Dutchies flikte het in 2,5 jaar
In nog geen 2,5 jaar tijd groeide Dutchies naar een miljoenenomzet, een team van 20 collega's en een merk dat uitbreidt naar Duitsland, de UK en…
Apr 10 • 
Andy Vinkenborg
© 2025 Andy Vinkenborg
Privacy ∙ Terms ∙ Collection notice
Start writingGet the app
Substack is the home for great culture