Subscribe
Sign in
Home
Archive
About
Shampoo Bars: van groen pionieren naar merk voor de massa
Toen nog niemand vaste shampoo kende, creëerden zij zelf de vraag. Nu zet Shampoo Bars de stap naar een breder publiek. Met een rebranding, maar vanuit…
Sep 2
•
Andy Vinkenborg
August 2025
Waarom staan influencers te springen om samen te werken met LAB?
Begonnen als lokale verfwinkel, groeide LAB uit tot hét voorkeursmerk voor interieurliefhebbers. Waar liefde voor je product, scherpe keuzes en…
Aug 7
•
Andy Vinkenborg
July 2025
Wat jij kan leren van Sohome's obsessie voor klantbeleving & techniek
Sohome groeit al jaren structureel door, zelfs als de markt dipjes kent. Hun succesformule? Extreme klanttevredenheid + alles zoveel mogelijk…
Jul 10
•
Andy Vinkenborg
June 2025
Zo behaalt en behoudt Cloudpillo bizarre groei: 36 miljoen in 4 jaar
Een onderscheidend product, continue focus op het (uit)bouwen van een merk en vooral: er elke dag alles aan doen om een beetje beter te worden. Zo…
Jun 5
•
Andy Vinkenborg
May 2025
Van Bol tot Brand: zo bouwt Miss Jules duurzaam een merk
Van bijverdienste op Bol naar een sterk merk met een missie. Miss Jules groeit duurzaam met de focus op de lange termijn, een ijzersterk product en…
May 8
•
Andy Vinkenborg
1
April 2025
Van ingeving op reis tot miljoenenbedrijf: Dutchies flikte het in 2,5 jaar
In nog geen 2,5 jaar tijd groeide Dutchies naar een miljoenenomzet, een team van 20 collega's en een merk dat uitbreidt naar Duitsland, de UK en…
Apr 10
•
Andy Vinkenborg
This site requires JavaScript to run correctly. Please
turn on JavaScript
or unblock scripts